اخبار

قیمت و شرایط فروش خودروهای شرکت سایپا

 

گروه خودروسازی سایپا در راستاي ايجاد امكان فرصت برابر ثبت‌نام برای همه متقاضيان خريد خودرو، ايجاد سازوكار شناسايی و عرضه به مصرف‌كنندگان واقعی، شرايط جديد پيش‌فروش يک‌ساله محصولات خود را به شرح ذيل اعلام کرد. متقاضيان از ساعت ۱۰ صبح روز چهار‌شنبه ۹ مهر ماه ۹۹ (به مدت ۳ روز) به‌صورت شبانه‌روزی می‌‌توانند با ورود به سايت فروش اينترنتی محصولات سايپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور گرفته‌شده از سايت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

شركت در اين طرح صرفاً از طريق سایت فروش سایپا امكان‌پذير است و در صورت استفاده متقاضی از ساير آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. متقاضيانی كه در خرداد ماه سال جاری جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده و پيش‌فروش يک‌ساله نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبين طرح‌های یادشده نبوده‌اند، نياز به دريافت مجدد كد كاربری و كلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

 

شرایط عمومی بخشنامه جهت استفاده از روش فروش فوق‌العاده:

۱ -محدوديت كد ملی برای ثبت‌نام اعمال خواهد شد. (هر كد ملی مجاز به ثبت‌نام يک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سايپا و ايران‌خودرو است)

۲ -حداقل سن متقاضيان خريد خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگی خودرو حداقل پايه سوم هستند.

۳ -امكان صلح (خريد انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وكالتی وجود ندارد.

۴ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت‌های سايپا و ايران‌خودرو نداشته باشد.

۵ -متقاضيانی كه دارای پلاک انتظامی فعال يا فاقد گواهينامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند، ضمن باطل تلقی شدن ثبت‌نام، تا ۳ سال امكان ثبت‌نام در بخشنامه‌های فروش در دو شركت خودروسازی سايپا و ايران‌خودرو را نخواهند داشت .

 

قیمت محصولات سایپا

سایپا در راستای سياست‌های وزارت صمت و ايجاد امكان ثبت‌نام و فرصت برابر برای همه متقاضيان و عرضه خودرو به مصرف‌كنندگان واقعی، پيش‌فروش يک‌ساله محصولات پرفروش این شرکت را اجرا خواهد کرد. متقاضيانی كه در فروش فوق‌العاده انتخاب نشده‌اند نيز می‌توانند در اين طرح با شرايط ذيل بدون دريافت مجدد كد كاربری و كلمه عبور ثبت‌نام کنند.

نكته: درصورت درخواست بيش از ظرفيت بخشنامه، انتخاب متقاضيان از طريق قرعه‌كشی خواهد بود و در صورتی كه تعداد متقاضيان از ظرفيت كمتر باشد، تعيين اولويت تحويل خودروها با قرعه‌كشی مشخص خواهد شد.

 

قيمت خودرو و نحوه پرداخت:

  • قيمت خودرو مطابق قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد خواهد بود.
  • پس از اعلام اسامی، انتخاب‌شدگان مبلغ پيش‌پرداخت هر خودرو را از درگاه سایپا واريز می‌کنند و الباقی وجه خودروها در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزينه‌های قانونی تعيين و دريافت می‌شود.
  • قبل از اعلام اسامی انتخاب‌شدگان، مشتری هيچ‌گونه وجهی واريز نخواهد کرد.
  • در هيچ مرحله‌ای از ثبت‌نام نيازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.

فرآيند ثبت‌نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن كد كاربری و كلمه عبور دريافت‌شده در مرحله قبل، می‌تواند به صفحه ثبت‌نام خودرو وارد و خودرو موردنظر خود را انتخاب می‌كند.

مرحله دوم: پس از پايان مهلت ۳ روزه ثبت‌نام در طرح پيش‌فروش، در صورت بيشتر بودن متقاضيان نسبت به ظرفيت بخشنامه، حداكثر ظرف ۳ روز فرآيند قرعه‌كشی انجام و اعلام اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی صورت مي‌پذيرد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب‌شدگان نهايی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پيامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: پس از اعلام اسامی انتخاب‌شدگان در قرعه‌كشی، متقاضی باید ظرف ۳ روز كاری، پيش‌پرداخت اوليه خودرو را (كه در اطلاعيه بعدی اعلام خواهدشد) از طريق سايت فروش سایپا واريز کند؛ عدم واريز پيش‌پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی می‌شود و شركت هيچ‌گونه مسئوليتی برای تحويل خودرو نخواهد داشت.

مرحله پنجم: تحويل خودرو براساس اولويت‌بندی تعيين‌شده در قرعه‌كشی و ساير ضوابط ابلاغی كميته خودرو و به تفكيک خودرو انتخاب‌شده توسط مشتری انجام خواهد شد.

 

پرشین دودی 
برچسب شیشه دودی 
شیشه دودی

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “قیمت و شرایط فروش خودروهای شرکت سایپا

  1. مدیریت سایت گفت:

    قیمت خودرو هم روز به روز گرونتر میشه

    1. 9129372849 گفت:

      کد تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *